سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/عمامه گذاری طلاب کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: با توجه به گرایش جوانان و نوجوانان و رغبت آن ها به حوزه های علمیه، در حال حاضر بیش از ۲ هزار طلبه در مدارس علمیه استان کرمانشاه مشغول به تحصیل می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در آئین عمامه گذاری طلاب، در دفتر نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت قلب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج)، گفت: مأموریت و وظیفه اصلی طلاب و مبلغان پاسداری از حریم ولایت و ترویج شریعت می باشد و باید در انجام آن کوشا باشند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به گرایش جوانان و نوجوانان و رغبت آن ها به حوزه های علمیه، در حال حاضر بیش از ۲ هزار طلبه در مدارس علمیه استان کرمانشاه مشغول به تحصیل علوم دینی می باشند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: طلاب مدارس علوم دینی پس از گذراندن پایه درسی سطح یک می توانند ملبس به لباس مقدس روحانیت در جهت نشر معارف دینی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، طلاب را مروجان اصلی دین اسلام دانست و خاطر نشان کرد: تقویت بنیه اخلاقی و دینی طلاب از راهبردهای اصلی حوزه های علمیه است و خوشبختانه شاهد تربیت طلابی مستعد و انقلابی در استان کرمانشاه می باشیم.

وی در پایان گفت: افتخار پوشیدن لباس پیغمبر اسلام(ص)، مسئولیت و وظایف سنگینی را برای طلاب به همراه دارد، لذا دغدغه اصلی طلاب تبلیغ دین با حفظ  شأن و جایگاه طلبگی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha