جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جواد حسینی کیا

حوزه / حجت الاسلام حسینی کیا گفت: طلاب باید با تقویت بنیه دینی و تهذیب نفس، روحیه انقلابی گری را در جامعه گسترش دهند تا آینده کشور به بهترین صورت رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در جلسه فصلی طلاب و فضلای سنقری مقیم کشور که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر برگزار شد، عنوان داشت: توجه به وضعیت تحصیلی آینده سازان کشور، تداوم و اقتدار انقلاب را تضمین کرده و سبب شکوفایی حوزه های علمیه می شود.

منتخب مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در ادامه مدارس علمیه را مهد تربیت مبلغان دین خواند و گفت: طلاب باید با تقویت بنیه دینی و تهذیب نفس، روحیه انقلابی را در جامعه پرورش داده و آینده کشور را به بهترین صورت رقم زنند.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه بیان داشت: جامعه اسلامی نیاز به پرچم داران و حفظان قرآن در جهت نشر اندیشه های دین نیاز دارد لذا طلاب همانطور که مفتخر به پوشیدن لباس حضرت ولی عصر (عج) می باشند با اقتدا به ائمه اطهار و توکل به خداوند متعال در مسیرهای الهی قدم بردارند و رسالت علمیه و عملیه خود را تحقق بخشند.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: طلاب باید ضمن تجهیز مبانی احکام وارد عرصه تبلیغ شوند و با شبهات و تفرقه افکنی دشمن مبارزه کنند.

نماینده منتخب مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز داشت: دشمنان درصدد نفوذ در حوزه های علمیه و حذف روحانیت هستند، اما اعتقاد راسخ و ایمان قلبی طلاب و نقش هدایتگری که در جامعه دارند، از تحقق اهداف دشمن همچون سدی مستحکم جلوگیری خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha