پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جانباز هنرمند

حوزه/ هنرمند برجسته نقاشی کشور گفت: انجام فعالیت هنری به ویژه نقاشی تصایر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) در مسجد مقدس جمکران لذت بسیار زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در نمایشگاه یک روزه «اصحاب آخرالزمانی سید الشهداء» که در روز ولادت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) برگزار شد، جمعی از جانبازان و فرزندان شهداء نیز در بین 15 هنرمندی که به خلق آثارشان می‌پرداختند حضور پیدا کردند.

ناصر تقی‌زاده که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و حاضر در این نمایشگاه است و جزء اساتید برجسته نقاشی کشور محسوب می‌شود در سخنانی با بیان اینکه به کشیدن تصاویر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) می‌پردازیم، گفت: وقتی یک فعالیت هنری به ویژه در حوزه نقاشی در جمع زائرین و عموم مردم به صورت عملی برگزار شود تاثیر فراوانی در روح، روان و زندگی آنها خواهد داشت.

وی پیرامون اهداف حضور در این نمایشگاه گفت: کشیدن تصاویر شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) موجب معرفی و آشنایی بیشتر آنها خواهد شد و همچنین نوجوانان و جوانان را برای حضور در عرصه هنر ترغیب می‌کند.

این جانباز و استاد برجسته نقاشی کشور با اشاره به کار هنری که در مسجد مقدس جمکران انجام می‌دهند، گفت: فعالیت در فضایی آرام در مقایسه با کار در جمع زائران مسجد مقدس جمکران تفاوت و زیادی دارد و موجب بهتر شدن اثر می‌شود؛ علاوه بر آن، گوش کردن به آیات قرآن در این مکان مقدس و دست به قلم گرفتن برای کشیدن تصاویر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) لذت وصف ناشدنی دارد.

تقی‌زاده اضافه کرد: فعالیت در مسجد مقدس جمکران و روز نیمه شعبان مزید بر علت است تا بتوانیم به کارمان سمت و سو و جهت معنوی بدهیم.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha