پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام مهری بر اقدام و عمل انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: حل معضل بیکاری، ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی و فردی را می خشکاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد جواد مهری، امروز در جمع منتخبین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، بر اقدام و عمل انقلابی نمایندگان تاکید کرد و تأکید کرد و گفت: انقلابی بودن باید یکی از شاخصه های اصلی انتخاب مدیران باشد و نباید به افرادی که التزام عملی به ولایت فقیه و نظام اسلامی ندارند، اجازه ورود به دستگاه های مختلف و پست های حساس داده شود.

وی در ادامه با تشریح عوامل برون رفت از مشکلات اجتماعی و اقتصادی، افزود: با ارائه راهکار و اهتمام جدی مسئولان در مرتفع ساختن مشکلات موجود در استان می توان آمار بیکاری را کاهش داد و ناهنجاری هایی همچون  طلاق، اعتیاد و ... را ریشه کن کرد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه، منشأ اصلی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را بیکاری جوانان دانست و تصریح کرد: حل معضل بیکاری، ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی و فردی را می خشکاند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ایجاد وحدت و همدلی و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه می تواند موجب اعتلای کشور در تمامی زمینه ها گردد.

وی در ادامه افزود: اختلاف و تفرقه مشکلات فراوانی را برای مردم رقم زده، لذا هوشیاری مسئولان و اهتمام ویژه نمایندگان منتخب به این امر کمک شایانی به پیشرفت کشور خواهد کرد.

حجت الاسلام مهری تأکید کرد: برنامه ریزی و تصمیم گیری در زیر سایه وحدت و همدلی و استفاده از نیروی انسانی بومی و ظرفیت ها در اولویت برنامه های نمایندگان قرار گیرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha