پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حمید رضا حنان

حوزه/ امروز گروهک های تکفیری با حمایت مادی و مالی عربستان، سیاست های اسرائیل را برای تفرقه بین مسلمانان و تضعیف اسلام و شیعه بکار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حمید رضا حنان شب گذشته، در همایش "روایت تصویری مقاومت شیعه در بیداری اسلامی کشور نیجریه"، در تالار شهید آوینی خرم آباد، با بیان اینکه شیخ زکزاکی با تاسی از حرکت انقلابی امام خمینی(ره) موج بیداری اسلامی و گسترش تفکر شیعی و آزادگی را در نیجریه احیاء کرد، گفت: شیخ زکزاکی با تلاش های شبانه روزی خود در امر تبلیغ و روشنگری مردم نیجریه، توانست با ۲۰ میلیون نفر از مردم این کشور را به مکتب شیعه دعوت نماید.

وی با اشاره به اینکه مذهب شیعه توان گسترش در همه دنیا را داراست، تصریح کرد: تفکر شیعی و گسترش این مکتب امروز در جهان از مصادیق بارز صدور انقلاب اسلامی ایران است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه مکتب تشیع مکتبی پاسخگو به همه نیازها بشریت در همه اعصار و قرون است، خاطر نشان کرد: مکتب شیعه مکتبی است که با هرگونه خرافه گویی، جمود و تحجر مخالف است و بر محور قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) استوار است.

حجت الاسلام حنان با بیان این که متاسفانه امروز دشمنان با وارونه جلوه دادن دستورات مکتب تشیع، سعی می کنند تفکر شیعی را تفکری تاسیسی جلوه دهند، یادآور شد: تفکر شیعی تفکری است که در زمان پیامبر خیر و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) ظهور پیدا کرد.

اجرای دستورات رژیم صهیونیستی

در ادامه این همایش، علی حیدر امیری، مولف کتاب بیداری اسلامی با بیان این که امروز گروهک های تکفیری با حمایت مادی و مالی عربستان، سیاست های اسرائیل را برای تفرقه بین مسلمانان و تضعیف اسلام و شیعه بکار گرفته اند، گفت:صهیونیسم جهانی پرچمدار تروریسم در دنیا است و امروز همه مسلمانان و آزادی خواهان با هر گونه زورگویی به مخالفت برخاسته اند.

وی در پایان افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران با درایت و بصیرت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، بزرگترین محور مقاومت در دنیا محسوب می شود، به گونه ای که پایداری و صبر و استقامت ملت انقلابی ایران در تمامی بحران ها به کانون توجه بیداری اسلامی در جهان تبدیل شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha