جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه / آمریکا با نشانه گیری به سمت حجاب و عفاف زنان ایرانی به دنبال هویت زدایی در کشور است که باید با هوشیاری کامل ترفندها و توطئه ها، در مقابله با آنان ایستادگی کنیم.

به گزارش  خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در ساری برگزار شد با بیان این که فکر و اندیشه امام خمینی(ره) قرآنی بود و بخاطر همین نام و یاد او در ذهن ها باقی ماند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بزرگترین مفسرّ افکار امام خمینی (ره) هستند.

وی با تأکید بر این که کسی حق ندارد امام و اندیشه‌های قرآنی‌اش را مصادره کند، یادآور شد: امام خمینی(ره) متعلق به همه انسان‌های آزاده و مسلمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که ملت بیدار ایران اسلامی تربیت یافته مکتب امام راحل و خاندان اهل‌بیت (ع) هستند، گفت: ملت ایران به دشمن ثابت کرده اجازه نمی‌دهد به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که شخصیت امام راحل را باید اشخاص معنوی تشریح کنند، تصریح کرد: ملت ایران امام خمینی(ره) را خوب شناختند و به‌همین دلیل به ندای‌شان لبیک گفتند.

وی با اشاره به رهاورد نهضت امام خمینی(ره) ادامه داد: امام راحل توانست با تحول بنیادین بر اساس مدار دین و اصول و ارزش ها مسأله حیات مجدد اسلام را در جهان رقم بزند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، پیشرفت های شگرف کشور پس از انقلاب را مرهون اندیشه ناب امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تبیین شعار ما می توانیم در نسل جوان موجب پیشرفت های وسیع علمی در حوزه های مختلف از جمله هسته ای شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انديشه‌هاي ناب و الهي حضرت امام راحل منشوري استثنايي و جامع براي جهان اسلام است، گفت: امام خميني(ره) تعاليم عاليه اسلام را براي مردم بيان فرمودند و حكومت اسلامي را با قرائت قرآني معنا كردند و حقايقي را بيان كردند كه تا آن زمان، خيلي از افراد جرأت گفتن آن را نداشتند.

وی به هنر بزرگ امام خميني(ره) در تربيت فكري و روحي و اخلاقي آحاد جامعه اشاره كرد و گفت: امام خميني(ره) با برخوردها و رفتارهاي پيامبرگونه و با پيام‌هاي حكيمانه خود، جوانان اين مملكت را تربيت و به آنان روحيه خودباوري عطا كرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تا وقتی که ما معتقد به خدا و قرآن هستیم همچنان دشمنان دست از توطئه ها و ترفندها نمی کشد، اظهار داشت: آمریکا با نشانه گیری به سمت حجاب و عفاف زنان ایرانی به دنبال هویت زدایی در کشور است که باید با هوشیاری کامل ترفندها و توطئه ها، در مقابله با آنان ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha