جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسن خمینی

حوزه / متاسفانه دغدغه هایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، ما را به هم گرفتار کرده؛ در این شرایط باید از توجه به غده سرطانی اسرائیل غافل نباشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، امروز با حضور در محل همایش بین المللی امام خمینی (ره)و امت اسلامی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای بزرگداشت جایگاه والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز جهان اسلام درگیر فاجعه بسیار سنگینی شده، جنگ های داخلی و برادر کشی ها به نام دین ادامه دارد، همه اینها همتی عالی می طلبد تا آحاد متولیان به خصوص علمای اسلام نسبت به حرمت قتل  و برادرکشی حساسیت نشان داده و اقدام کنند.

وی ادامه داد: تکفیر از نظر اهل سنت و تشیع محکوم است، برادرکشی در شیعه و سنی معنا ندارد هرکس که به روشی غیر از روش پیامبر اسلام(ص) رو ی آورد، آب به آسیاب دشمنان می ریزد.

حجت الاسلام و المسلمین خمینی خاطر نشان کرد: در این چند ساله چه مقدار از جنایات اسرائیل گفتیم؟ متاسفانه دغدغه هایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند ما را به هم گرفتار کرده است، در این شرایط  باید از توجه به غده سرطانی اسرائیل غافل نباشیم.

نوه امام امت تصریح کرد: جهان اسلام متاسفانه روزگار خوشی را سپری نمی کند وضع اسفبار فعلی در جهان اسلام مورد رضای خداوند نیست، لذا بایستی همت کنیم در گفتار، رفتار و اندیشه هایمان با توجه به دغدغه های مشترک بین فرق اسلامی بتوانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

313/34

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha