جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمايشگاه «خورشيد قرن» در کتابخانه مرکزي آستان قدس رضوي

حوزه/ به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، نمایشگاه «خورشید قرن» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در این نمایشگاه مناسبتی، مجموعه‌ای از کتاب‌های چاپی، عکس‌ها و تمبرهای موجود در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با محوریت موضوعی «حضرت امام خمینی(ره)» در معرض نمایش عموم مراجعان گذاشته شده است.

عکس‌هایی از منزل حضرت امام خمینی(ره)، مراسم تشییع پیکر ایشان و حضور پررنگ مردم و مسئولان در این مراسم و تصاویری از حرم مطهر امام خمینی(ره) دراین نمایشگاه به نمایش درآمده است.

همچنین بیش از 100 عنوان کتاب چاپی با محورهای موضوعی مانند سیره و رفتار امام خمینی(ره)، اندیشه و دیدگاه‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی امام، سیرمبارزات و وصیت‌نامه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در نمایشگاه خورشید قرن به نمایش درآمده است.

نوسازی جامعه از دیدگاه امام خمینی(س)، راه رستگاری، امت و ملت در اندیشه امام خمینی(ره)، صحیفه انقلاب، مبارزات امام خمینی(ره) به روایت اسناد، جوان در کلام نور، قرائت امام خمینی از سیاست، درآمدی بر دیدگاه‌های جامعه‌شناختی، سیاسی و فقهی امام خمینی(ره)، ابواب معرفت، شاخص‌های راه امام و ... برخی از عناوین این کتاب‌های چاپی است.

برپایه این گززارش، نمایشگاه «خورشید قرن» تا 20 خرداد 1395 در تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha