جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علیمه قم، با کارشناسان پاسخ‌گو در زمینه های مختلف قرآن، احکام، اعتقادات، تربیت فرزند، خانواده و مشاوره در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محسن اصغرنژاد گفت :ماه مبارک رمضان ماه بندگی وعبودیت ، ماه انس با قرآن و بهره گیری از معارف قرآن است و سزاوار است که متولیان امر قرآنی مسیر انس با قرآن و فهم این اقیانوس بی کران را برای جامعه مهیا کنند؛ لذا نمایشگاه قرآن برای انجام این رسالت خطیر و بزرگ فرهنگی در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به شعار نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (( پیش به سوی فهم قرآن)) بیان کرد: انتظار از هر مسلمان و مومن خصوصا در این ماه مبارک، انس بیشتر با قرآن و فهم و تدبر درآن و اراده جدی برای همرنگی با قرآن است.

این محقق و فعال قرآنی با توجه به حضور کارشناسان مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در نمایشگاه قرآن، افزود: حضور کارشناسان این مرکز با تخصص‌های مختلف غنای خاصی به نمایشگاه قرآن داده و می‌تواند پاسخ‌گوی سوالات و رضایت بخشی سلیقه‌های مختلف مراجعه کنندگان را در پی داشته باشد.

گفتنی است در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علیمه قم با شش کارشناس پاسخ‌گو در زمینه های مختلف قرآن، احکام، اعتقادات، تربیت فرزند، خانواده و مشاوره و ارائه محصولات این مرکز حضور دارد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از 24خرداد لغایت 8 تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) برقرار می باشد. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha