جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 فعالیت تبلیغی بانوان

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از فعالیت تبلیغی تعدادی از خواهران طلبه این مدرسه ،همزمان با ماه مبارک رمضان در روستاهای محروم اطراف این شهرستان خبر داد.

 مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر ، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این طلاب روزانه بخشی از ساعات روز خود را با حضور در مساجد روستایی به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام می پردازند افزود:استقبال گسترده بانوان روستایی از تبلیغ و فعالیت طلاب چشمگیر است به گونه ای که هر سال علاوه بر ماه مبارک رمضان در سایر مناسبت های سال نیز مبلغان در بین مردم روستاها حضور خواهند یافت.

خانم آزادبخت با اشاره به اینکه مبلغان علاوه بر بیان برکات ویژه ماه مبارک رمضان به اجرای برنامه های قرآنی ویژه مخاطبان می پردازند تصریح کرد:اجرای برنامه های جزء خوانی و روخوانی قرآن از جمله برنامه های محوری خواهران طلبه در روستاهاست.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا س پلدختر با بیان اینکه بیان احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان نیز بخشی دیگر از برنامه های مبلغان در بین مخاطبان روستایی است افزود:بانوان می توانند احکام و مسائل شرعی خود را در زمینه های گوناگون با مبلغان در میان گذارند.

آزادبخت در پایان با اشاره به اینکه برنامه های فوق برنامه مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر نیز متعاقبا پس از پایان ماه مبارک رمضان بصورت کلاس های فوق برنامه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:اردوی زیارتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر نیز پس از پایان ماه مبارک رمضان به مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha