جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده

حوزه/ عضو بخش استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر این که دستاوردهای قرآنی حوزه از غنای علمی برخوردارند، تصریح کرد: فعالیت بخش حوزوی نمایشگاه قرآن باعث تقویت ارتباط مردم با حوزه های علمیه و روحانیون می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین فلاح زاده با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در خصوص حضور فعال حوزویان در نمایشگاه قرآن، به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است، صورت گرفت، همین برپایی نمایشگاه قرآن است که بسیار مفید واقع می شود.

رئیس مؤسسه موضوع شناسی فقهی افزود: چند سالی است که در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بخش حوزوی و به صورت مستقل فعالیت دارد که امر بسیار مبارکی است و باعث آن می شود تا علاقه مندان به دستاوردهای قرآنی حوزه که از غنای علمی برخوردارند، به این بخش مراجعه کرده و از خدمات مختلفی که توسط حوزه های علمیه ارائه می شود، مطلع و بهره مند شوند.

عضو بخش استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حضور بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن هم گفت: با حضور در نمایشگاه های مهم مانند نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خدمات قرآنی و آثار تولید شده توسط حوزویان، بیشتر اطلاع رسانی شده و مردم در جریان خدمات و آثار قرآنی حوزه های علمیه قرار خواهند گرفت.

وی، با بیان این که حضور حوزویان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، فایده دو سویه دارد، گفت: با این کار هم حوزویان با نیازهای مردم بیشتر آشنا می شوند و هم این که مردم با دستاوردهای قرآنی حوزه روبرو خواهند شد و به این نکته می رسند که فعالیت های حوزه تا چه حد ضروری است.

رئیس موسسه موضوع شناسی فقهی در پایان ابراز داشت: وقتی مردم ببینند که حوزه های علمیه آثار فاخر قرآنی دارند، مراجعه به آن ها را در برنامه های خود می گنجانند و از این منظر ارتباط بین حوزه های علمیه و مردم، ایجاد می شود که ثمرات بسیار زیادی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده با بیان این که بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آثار قرآنی حوزویان را به صورت متحد ارائه و عرضه می کند و این کار شرایط خوبی را برای مردم و بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن فراهم می کند، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه قرآن در سال های گذشته خوب بود، ولی در حد بسیار مطلوب نبود، اما با شرایطی که امسال برای بخش حوزوی فراهم شده، می توان گفت که رفته رفته شاهد کمال و ارتقای این بخش مهم در نمایشگاه قرآن کریم هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha