جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدمجید نبوی-مدیر موسسه قائمیه

حوزه/ مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در بازدید از بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن، از دسترسی رایگان کابران فضای مجازی به ۱۶ هزار کتاب به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، در وب سایت این مرکز خبر داد.

حجت الاسلام سید مجید نبوی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، در خصوص آخرین اقدامات مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: از ابتدای تأسیس مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان تا کنون، حدود 16 هزار کتاب شیعی را بر روی وب سایت مرکز به آدرس www.ghbook.ir به صورت رایگان بارگذاری کرده ایم.

وی افزود: پس از بارگذاری این تعداد از کتاب ها، اپلیکیشن اندروید این کتاب ها را نیز تهیه و ارائه کردیم، به گونه ای که افراد مختلف با مراجعه به نرم افزار بازار می توانند این کتاب ها را به صورت رایگان دانلود کنند.

مدیر مرکز تحقیقات یارانه ای قائمیه اصفهان ادامه داد: در حال حاضر در حال تهیه نسخه ios کتاب های مورد نظر مرکز برای گوشی های آیفون هستیم تا کاربران این سیستم عامل ها نیز امکان دانلود و تهیه کتاب ها را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پژوهشگران و محققان می توانند کتاب های مورد نظر را در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنند.

ضرورت معرفی فعالیت های متنوع قرآنی حوزه

حجت الاسلام نبوی در ادامه با اشاره به قابلیت های بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه قرآن، جزء بهترین بخش های آن محسوب می شود، چرا که خدمات متنوع قرآنی حوزه های علمیه که از جنبه های علمی بسیار قابل توجه است، در آن به مردم معرفی و عرضه می شود.

وی افزود: اصولا حضور نهادهای حوزوی در چنین محافلی بسیار ضرورت دارد، چرا که مردم با خدمات قرآنی حوزه های علمیه بیشتر آشنا شده و با آگاهی کامل به آن خدمات مراجعه می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha