پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر مشهد

حوزه/رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد گفت: طلاب المصطفی در فضای امروز دنیا پیام آوران معارف دینی و عقلانی اسلام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: در فضای امروز که می خواهند جامعه اسلامی را  به دور از منطق و عقلانیت نشان دهند، طلاب المصطفی در دنیا پیام آوران معارف دینی و عقلانی اسلام هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد با اشاره به فعالیت عمومی طلاب «المصطفی» در زمینه ترتیل، تجوید، روخوانی، حفظ، صوت و لحن، ابراز داشت: علاوه بر این فعالیت ها، بخشی از برنامه های هر رشته به آشنایی با قرآن کریم اختصاص دارد.

وی افزود: جدای از رشته های تخصصی، در زمینه قرآن کریم شامل تفسیر، علوم قرآن و تفسیر تطبیقی در مقطع دکتری نیز به این امر مهم توجه شده است‌‌.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر یادآور شد: با این برنامه ها، فرهنگ قرآنی کشور ما به این طلاب منتقل می شود و در سفر تبلیغی به کشورشان این فعالیت های قرآنی در راس کار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان یکی از برنامه های تبلیغی طلاب مبلغ است، خاطرنشان کرد: فعالیت های المصطفی به نوعی فرهنگ سازی قرآنی برای حضور  طلاب در کشورهای خودشان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha