شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید جواد حسینی کیا

حوزه/ اقتصاد مقاومتی بهترین استراتژی در جهت مقابله با فشارها و تهدیدهای دشمنان است و موجب رشد و پیشرفت کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در مراسمی  که به همت معاونت تبلیغ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر برگزار شد، در جمع روزه داران مسجد واعظی این شهرستان عنوان داشت: ماه مبارک رمضان ماه احیای قرآن بوده و جایگاه و اهمیت این کتاب آسمانی را در جامعه تبیین می نماید.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قرائت، تجوید و تفسیر آیات قرآن موجب ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین مکتب ائمه اطهار (علیهم السلام) خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی بهترین استراتژی در جهت مقابله با فشارها و تهدیدهای دشمنان است و موجب رشد و پیشرفت کشور خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: ارتباط و تعامل با کشورهای دیگر مناطق باید همراه با هوشیاری و بصیرت باشد؛ چرا که دشمنان همواره درصدد نفوذ و عملی ساختن نقشه های خود بر علیه انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام حسینی کیا نقش جوانان را در تحقق شعار سال با اهمیت دانست و گفت: نقش آفرینی جوانان متعهد و نخبه می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی کشور باشد، حفظ روحیه انقلابی در جوانان، جامعه را از خطرات احتمالی مصون می دارد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تکیه بر توان داخلی و استفاده  و فعال ساختن ظرفیت های بی پایان موجب نصرت در زمینه های اقتصادی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha