پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا- حوزه اسلام آباد غرب

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: تذکر لسانی جامعه را از فساد و ولنگاری در امان نگه می دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ،مانور تذکر لسانی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت دکتر چمران با حضور بسیجیان، طلاب و روحانیون و اساتید حوزه و دانشگاه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان داشت: شرط پاکدامنی و پاکیزه شدن روح بستن چشم ها به روی گناهان و معاصی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب ابراز داشت: قطعأ افراد با حیا مورد رحمت و مغفرت خداوند متعال قرار می گیرند و جامعه از فساد و ولنگاری زدوده می شود.

این استاد حوزه علمیه حیا و پاکدامنی را نوعی خود نگه داری دانست و تصریح کرد: نمونه بارز افراد با حیا ائمه معصومین علیهم السلام هستند که در حیا و تقوا از دیگران سبقت گرفتند.

وی در ادامه یادآور شد: متأسفانه بی حیایی در کشورهای غربی به نوعی ارزش تبدیل شده است و به سرعت نیز در حال ترویج در بلاد اسلامی می باشد و مانع پیشرفت و عزت کشورها شده است.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی حیا و پاکدامنی خود را از حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) به ارث برده است و به فرهنگ منحط غربی اجازه خودنمایی در سبک زندگی اسلامی را نمی دهد.

این استاد حوزه علمیه در پایان مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از آُسیب های مختلف اجتماعی و فردی در امان می دارد لذا بسیجیان و طلاب با رعایت شرایط این فریضه الهی همواره افرادی که به سمت منکر حرکت می کنند را متذکر شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha