جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از خانواده شهدای بسیجی عراق

حوزه / نهمین جشنواره سالانه امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه روز در شهر حله عراق برگزار شد. در این مراسم از خانواده شهدای بسیجی عراق تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  نهمین جشنواره سالانه امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه روز از سوی آستان های مقدس عراق و با همکاری موسسه رفاه اجتماعی العین در شهر حله برگزار شد. در این مراسم که زائران عتبات مقدس و برخی شخصیت های دینی و دانشگاهی حضور داشتند از خانواده نیروهای الحشد الشعبی که در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسیده بودند، تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با تلاوت آیات قرآن و قرائت فاتحه بر ارواح شهداء عراق آغاز شد. سپس خادمان آستان مقدس کاظمیه پرچم امامین کاظمین (ع) را به اهتزاز در آوردند و در ادامه دکور محمد حسین، نائب رئیس این آستان مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی گفت: برماست که ارزش های اهل بیت علیهم السلام را در اندیشه و عمل و سلوک خود تثبت کنیم چرا که این ارزش ها به زندگی زیبایی و شکوه خاصی می دهد و برای هر کس که طالب نیکی باشد مفید است.

وی افزود: متاسفانه در این سال ها شاهد هجمه بر حرم ها و نماد های اهل بیت بوده ایم اما با لطف الهی و به برکت فتوای مرجعیت در نجف اشرف، این اماکن مقدس از حملات وحشیگرانه در امان ماندند تا مانند چراغی روشنگر برای تمام جهان باشند.

یا آور می شود این جشنواره سه روزه به همت آستانهای مقدس حسینی و عباسی و مردم شهر حله و با شعار "حکمت امام حسن روشن گر راه کربلا" در مقام "رد الشمس" شهر حله برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدای بسیجی عراق

تجلیل از خانواده شهدای بسیجی عراق

تجلیل از خانواده شهدای بسیجی عراق

تجلیل از خانواده شهدای بسیجی عراق

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha