جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ اکرم الکعبي

حوزه/ شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء اظهار داشت: نیمی از پیروزی ها سهم فعالان رسانه‌ای جبهه مقاومت است که با تقویت روحیه رزمندگان و بسیج کردن ملت، آن را به ارمغان آورده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز گذشته در دیدار خبرنگاران جنگی (الاعلام الحربي) این جنبش، از تلاش آنان جهت مخابره پیام رزمندگان و استمرار بخشیدن به پیروزی ها قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین «شیخ اکرم الکعبي» با بیان اینکه رسانه حلقه وصل ملت و رزمندگانی دانست که به پیکار کفر و کافران رفته اند افزود: قرن 21، عصر رسانه است و فعالان انقلابی عرصه رسانه باید بیش از پیش خود را برای مقابله با تهاجم معاندان قسم خورده جبهه مقاومت آماده کنند.
وی تصریح کرد: به جرأت می توان گفت که امروزه، فعالیت های رسانه ای به ویژه در فضای مجازی اهمیتی تا سرحد مبارزات میدانی رزمندگان ارزش دارد، چراکه سنگرها یکی است و تنها سلاح ها متفاوت است.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تاکید بر تقویت تلاش ها در جهت به روز کردن پتانسیل رسانه ای تشکل های مقاومتی اظهار داشت: عملکرد مثبت رسانه ای، بازتاب گسترده ای در میدان مبارزه دارد علی الخصوص که دشمن با اشاعه عناوین دروغ در رسانه های تحت سیطره اش سعی در موجه کردن وجود نامشروع خود و تقویت قوای پوشالی دارد.

* وظیفه فعالان رسانه ای بدلیل تبیین ماجرا سنگین‌تر است

شیخ اکرم الکعبي ادامه داد: تروریستها و سردمداران اصلی آنان با به کارگیری روش های غير شرافتمندانه از قبیل سر بریدن، پرتاب کردن مردم از پشت بام ها، آتش زدن انسان های زنده و یا انفجار آنان؛ قصد ایجاد رعب و وحشت در جبهه مقابل را دارد که در این اوضاع، وظیفه شما خبرنگاران و فعالان رسانه ای بدلیل تبیین ماجرا سنگین تر می شود.


وی ضمن تشکر و قدردانی از فعالان رسانه ای جبهه مقاومت سراسر جهان اظهار داشت: نیمی از پیروزی ها سهم شما است که با تقویت روحیه رزمندگان و بسیج کردن ملت آن را به ارمغان آورده اید.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان خاطرنشان ساخت: ما همگی رزمنده ایم، اگرچه زبان هایمان متفاوت است.

 

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز گذشته در دیدار خبرنگاران جنگی (الاعلام الحربي)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha