جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن عقیقه نونهالان ماداگاسکار

حوزه/ جشن عقیقه نونهالان منطقه ایتوس ماداگاسکار با سخنرانی نماینده جامعه المصطفی و حضور شهردار ایتوس و نماینده این منطقه در پارلمان ماداگاسکار برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام المسلمین سید تقی قاضوی، در جشن بزرگ عقیقه کودکان منطقه ایتوس که با حضور 200 نفر از نونهالان برگزار شد، ضمن تأکید بر توجه والدین نسبت به مولفه های تربیتی فرزندان تصریح کرد: تربیت فرزندان بر اساس رویکردهای دینی یکی از مهمترین سفارشات آموزه های الهی است که در تمام ادیان ابراهیمی به ان تاکید شده است.

نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار انتخاب نام نیکو را از مهمترین حقوق فرزند بر عهده والدین عنوان کرد و ابراز داشت: برگزیدن نام نیک ضمن تاثیرگذاری در شخصیت فرزند، در سمت و سو دادن روحیه وی به سمت اخلاق متعالی نقشی انکار ناپذیر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی توجه به تربیت بر اساس اقتضائات سنی  فرزندان را مهم ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: تربیت فرزند مبتی بر شرایط روحی حاکم بر اقتضائات سنی است، لذا والدین برای موفقیت هر چه بیشتر در عرصه های تربیتی، نباید از شرایط ویژه فرزندان که به نوعی تاثیرپذر از اقتضائات سنی و بایسته های اجتماعی است غافل شوند.

راکوت مالدینی ژان مارشال شهردار منطقه ایتوس و خانم مونیک نماینده پارلمان ماداگاسکار از دیگر میهمانان این مراسم بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha