جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه ارومیه گفت: انجام هر کار فرهنگی، اجتماعی و دینی و بهره گیری از بیت المال باید در راستای افزایش ایمان، اعتقاد و تقوای مردم باشد، چراکه بیت المال متعلق به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در جلسه اتاق فکر شعر رضوی به زبان ترکی آذری، در ارومیه، اظهارداشت: بهتر است انسان در هر کاری که قدم بر می دارد برای تقرب به درگاه به خداوندمتعال باشد، چراکه نیت الهی موجب برکت و نورانیت در کار می شود.

وی افزود: برنامه ریزی و انجام امور دینی و فرهنگی نباید به عنوان تکلیف، بلکه به دید کار ارزشی و مقدس مورد توجه قرار گیرد تا معنویت در آن نمود یافته، مورد پسندمردم و قبول ائمه اطهار(ع) باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر مهیا ساختن فضای معنوی مطابق با نام جشنواره شعر رضوی، تصریح کرد: افزایش کیفیت در نحوه برگزاری و تامین شرایط لازم از جهت انس یافتن مخاطبین و نزدیک شدن به هدف که همانا بهره گیری از هنر در مسیر تقرب الهی و ماًنوس شدن مخاطبان با الطاف و کرامات امام هشتم، علی بن موسی الرضا(ع) است، موثر و اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: انجام هر کار فرهنگی، اجتماعی و دینی و بهره گیری از بیت المال باید در راستای افزایش ایمان، اعتقاد و تقوای مردم باشد، چراکه بیت المال متعلق به مردم است.

وی بیان داشت: حرکت در مسیر الهی و تقویت باورها موجب رضایت خداوند شده و انسان در روز قیامت به راحتی در مقابل اعمال خویش قادر به پاسخگویی خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha