جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/ امروز متاسفانه جوانان از بیکاری و عدم اشتغال پایدار و درآمد کافی برای تشکیل زندگی رنج می برند، لذا دولت و مجلس باید این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، امروز در دیدار با نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان باید با وحدت و همدلی، منافع و مطالبات مردم را پیگیری کنند، گفت: خدمت خالصانه به مردم عبادت است و باید نمایندگان مردم در خانه ملت تلاش کنند تا مشکلات استان را در بخش های مختلف مرتفع نمایند.

امام جمعه خرم آباد، همدلی و همراهی نمایندگان را برای توسعه و پیشرفت کشور و استان در حوزه های گوناگون ضروری دانست و تصریح کرد: نمایندگان باید با بهره گیری از ظرفیت ها در بخش های مختلف روز به روز در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید در کمیسیون های تخصصی مجلس حضوری فعال داشته باشند، خاطر نشان کرد: نمایندگان باید با تلاش، پیگیری و جدیت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام های اساسی بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی،انتخاب استان لرستان را به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی فرصتی استثنایی برای توسعه استان دانست و بیان داشت: نمایندگان، برنامه ها و طرح های خود را با رعایت الگوهای اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه و اشتغال پایدار برای استان پیگیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز حل معضل بیکاری در استان نیاز ضروری برای خانواده ها و جوانان است، افزود: امروز متاسفانه جوانان از بیکاری و  عدم اشتغال پایدار و درآمد کافی برای تشکیل زندگی رنج می برند، لذا نمایندگان مجلس باید این موضوع را به طور جدی در اجرای برنامه های خود و مطالبات مردمی قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، سرمایه گذاری برای جوانان در حوزه اشتغال را یک عبادت برشمرد و گفت: نمایندگان مردم علاوه بر حل مشکل بیکاری، باید تلاش برای حل مشکلات و آسیب های فرهنگی از جمله طلاق، اعتیاد و... را نیز به طور جدی پیگیری نمایند.

وی جذب سرمایه گذاران در بخشهای مختلف را از راه های توسعه استان و حل مشکل بیکاری دانست و افزود: نمایندگان باید با شناسایی ظرفیت های استان در حوزه های کشاورزی، باغبانی و اقتصادی این خلاء را در استان پر نمایند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه منافع و سلیقه های حزبی و جناحی نباید مانعی برای خدمت خالصانه به مردم باشد، تصریح کرد: نمایندگان استان باید با وحدت، همدلی و همکاری و به دور از مسائل حاشیه ای وظیفه خود را که خدمت به مردم و رفع مشکلات را در اولویت قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha