پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی، مدیر حوزه کرمانشاه- دیدار مسئولان بانک مهر ایران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی تأکید کرد: بانکداری اسلامی مصداق استکبار ستیزی و ضد استثماری و همچنین ارائه خدمات بهتر و اسلامی به مظلومان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در دیدار مسئولان و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران سرپرستی استان کرمانشاه، با اشاره به عملکرد مناسب این بانک، گفت: پرسنل و کارکنان این بانک باید از هیچ تلاشی جهت هدایت عملیات بانکی به سمت بانکداری اسلامی و دینی دریغ نورزند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه رقابت موجب تعادل خواهد شد، مطرح کرد: رقابت چندبن بانک در عرصه بانکداری اسلامی موجب تعادل و دینی ساختن اقتصاد جامعه خواهد شد و قطعأ به واسطه تحقق این مهم خدمات بهتری به مردم ارائه شده و جامعه در آسودگی و رفاه بیشتری بسر خواهند برد.

وی با ارائه پیشنهادی ابراز داشت: دریافت سود جریمه دیرکرد حرام است، لذا می توان با استفاده از راه کارهایی همچون عدم اجازه ضمانت بانکی و دریافت وام و معرفی اشخاص بدحساب، بانک ها را به سمت بانکداری اسلامی هدایت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تأکید کرد: بانکداری اسلامی مصداق استکبار ستیزی، ضد استثماری و همچنین ارائه خدمات بهتر و اسلامی به مظلومان می باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعه بانک های نظام اسلامی می توانند با ترویج بانکداری اسلامی و اعمال سیاست های دینی، حمایت خود را از مظلومان نشان دهند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز قدس، اظهار داشت: روز قدس روزی است که امت اسلامی باید به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی، بر سر مستکبران جهانی فریاد بکشد و حمایت خود را از مظلومان و مسلمانان جهان اعلام نماید،

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha