جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه کرمانشاه در دیدار با اعضای مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: واقع بینانه عمل کردن و سرمایه گذاری ارزش های دفاع مقدس در زمینه های صحیح موجب اعتلا و پویایی انقلاب می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی امروز در دیدار با مسئولان و جمعی از کارکنان مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضروریات است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خطاب به مسئولان مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ابراز داشت: واقع بین باشید و واقع بینانه عمل کنید و ارزش های دفاع مقدس را در زمینه های صحیح سرمایه گذاری کنید قطعأ تحقق این امر برکات فراوانی برای جامعه به همراه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه های علمیه دایه دار و مادر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: افتخار حوزه های علمیه تلاش و صیانت از آرمان های امام راحل و شهدا است، آمار شهدای روحانی نشان دهنده ایستادگی و حفظ ارزش های انقلاب و اسلام توسط جامعه روحانیت  است، طلاب و روحانیون همواره درصد سهم خواهی بسیار کمی از نظام و مسئولان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه طلاب و روحانیون به مسائل دینی و تبیین آن در جامعه اهتمام ویژه دارند بیان داشت: طلاب و روحانیون از هیچ کس جز از خداوند متعال نمی ترسند و آمادگی ارائه فیش های حقوقی خود را در فضای مجازی با حضور رسانه ها را دارند و حاضرند که حقوق دریافتی و جان خود را در جهت حفظ یادمان ها ائمه اطهار علیهم السلام در عراق و سوریه تقدیم نمایند.

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خواستار تعامل و ارتباط بیشتر حوزه علمیه و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شد و عنوان داشت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بیشتر طلاب با مکتب و سیره شهداء، این عزیزان را در آینده برای تبیین و ترویج اندیشه های شهدا و مجاهدت آن ها آماده خواهد کرد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به برنامه های حوزه علمیه در سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه های پاسخگویی به شبهات شرعی، واکس صلواتی بخشی از برنامه های حوزه علمیه استان کرمانشاه در یادمان های شهدای دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام درصدد نابود ساختن حرم مطهر ائمه اطهار علیهم السلام و حذف اندیشه های انبیاء و معصومین(ع) در جوامع اسلامی هستند، انقلاب اسلامی با تمام توان در برابر هجمه ها ایستادگی می کند و اجازه نفوذ و خودنمایی به دشمنان را نخواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان با توجه به پیشنهاد مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه مبنی بر تدریس 2 واحد درسی دفاع مقدس در حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: اندیشه های شهدا و مجاهدت آن ها در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اگر به صورت واحد درسی در حوزه های علمیه فعال گردد قطعأ برکات فراوانی برای تقویت اقتدار و عزتمندی انقلاب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha