پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 386658
۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
بوستان کتاب

حوزه /کتاب واژه های اخلاقی از اصول کافی و کتاب قواعد کلی استنباط دو کتابی است که از سوی بوستان کتاب منتشر وباز چاپ شده اند.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»،اصول کافى، یکى از کتاب‏هاى معتبر حدیثى شیعه است. مؤلف آن، محدّثِ بزرگ، محمد بن یعقوب کلینى (متوفاى 329ه . ق) است که با استادى و چیره دستىِ تمام در حدیث و با تحمل رنج‏هاى فراوان، این اثر ماندگار را تدوین کرد. در این کتاب، مطالب گوناگونى درباره معارف اسلامى و انسانى وجود دارد، یکى از جنبه‏هاى آن، «اخلاق» است. در اثر حاضر، براى خوانندگان فارسى زبان، پاره‏اى واژه‏هاى مهم اخلاقى را از کتاب اصول کافى، براساس سخنان معصومین(ع) به ترتیب الفبایى، آورده است.

 کتاب واژه های اخلاقی از اصول کافی چاپ دوازدهم  تالیف : ابراهیم پیشوایی ملایری با مقدمه : آیه الله مشکینی است .  

کتاب قواعد کلی استنباط /ج3 به  چاپ هشتم رسید

این کتاب که  تالیف : شهید سید محمد باقر صدر و مترجم آن : رضا اسلامی است  بازچاپ شد.

شهید آیة الله سید محمّد باقر صدر از دانشمندان نوپرداز و فقیهان بنام شیعه است. وى در زمینه‏هاى فلسفى، اقتصاد اسلامى، فقهى، اصولى و... تحقیقات ارزنده‏اى انجام داده و آثار وزینى از خود به جاى گذارده است. »دروس فى علم الاصول« از جمله آثار شهید صدر در علم اصول است، که با شیوه‏اى نو و ابتکارى خاص، براى تدریس در دوره سطح و سطح عالى حوزه نوشته شده است. مترجم و شارح کوشیده از دشوارى این کتاب بکاهد و متنى روان و گویا به دست دهد.

علا قه مندان جهت تهیه این دوکتاب می توانند با شماره 02537742155 تماس بگیرید. و یا به سایت موسسه bustaneketab.com مراجعه فرمایند.     

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha