جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ آیت الله علما، تربیت جوانان انقلابی را لازمه اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه دانست و گفت: حضور جوانان انقلابی و برگزاری مراسمات اعیاد و شهادت ائمه اطهار(ع) می تواند وضعیت فرهنگی جامعه را متحول سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در بازدید از روند عمرانی و توسعه امامزاده ابراهیم(ع)، با تاکید بر لزوم ساخت زائرسراها در جوار بقاع متبرکه و حرم امامزادگان، گفت: توسعه بقاع متبرکه موجب جذب زائران و ترویج فرهنگ دینی در جامعه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه نماد معنویت در جامعه هستند و نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی برعهده دارند و امامزاده ابراهیم (ع) نیز پناهگاه دینی و معنوی مردم کرمانشاه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حضور جوانان انقلابی و مذهبی و برگزاری مراسمات اعیاد و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام می تواند وضعیت فرهنگی جامعه را متحول سازد

آیت الله علما با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای بقعه امامزاده ابراهیم (ع) در راستای برگزاری برنامه های مذهبی، ابراز داشت: خوشبختانه این امامزاده به همت مسئولان و خیرین، به قطب فرهنگی جهت تبیین مبانی اسلام تبدیل شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha