شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دومین المپیاد ورزشی طلاب

حوزه/ مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه در سه رشته والیبال، فوتسال و تنیس روی میز برگزار شد.

حجت الاسلام علی نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و عنوان داشت: یک دوره مسابقات ورزشی مختص طلاب طرح ارتقایی انصارالحجه (عج) مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: این دوره از مسابقات ورزشی در سه رشته والیبال، فوتسال و تنیس روی میز برگزار شد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: طلبه موفق طلبه ای است که در هر زمینه ای از جمله تهدیبی، ورزشی، اخلاقی و دینی بتواند روز به روز بر پیشرفت و توانایی خود بیافزاید.

وی در ادامه افزود: قطعأ برگزاری مسابقات ورزشی و آمادگی جسمانی طلاب در رشته های مختلف علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی موجب رشد و بالندگی و همچنین تأثیر گذاری بیشتر طلاب بر مردم خواهد شد.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی همواره به سلامت جسم و روح تأکید فراوان دارد در نتیجه برنامه ریزی صحیح و تزریق رشته های ورزشی در حوزه های علمیه سلامت جسم و روح را تضمین می کند و انسان را از امراض مختلف مصون می دارد.

شایان ذکر است در پایان از قهرمانان و منتخبین در سه رشته والیبال، فوتسال و تنیس روی میز با اهدا لوح تقدیر و جوایزی قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha