جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 388643
۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
سید حبیب الله موسوی در دیدار با مسن ترین قهرمان دومیدانی استان کرمانشاه

حوزه/ هرچه نقش ورزش در حوزه های علمیه پررنگ تر گردد قطعأ با ایجاد شادابی در طلاب ، جدیت آن ها نیز در تحصیل علوم دینی افزون تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در دیدار با مسن ترین قهرمان دومیدانی استان کرمانشاه، عنوان داشت: ورزش رضایت روحی و حس امیدواری را به زندگی انسان ها تزریق کرده و موجبات نشاط و شادابی را فراهم می گرداند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه ورزش در حوزه های علمیه موجب نشاط و شادابی می شود تصریح کرد: هرچه نقش ورزش در حوزه های علمیه پررنگ تر گردد قطعأ با ایجاد روحیه شادابی در طلاب جدیت آن ها نیز در تحصیل علوم دینی افزون تر خواهد شد.

وی در دیدار با مسن ترین قهرمان دومیدانی استان کرمانشاه ابراز داشت: حاتم آزادی 56 مدال طلا، سه نقره و یک برنز را در مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری کسب کرده که این مهم موجب افتخار و مباحات است.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: این قهرمان دومیدانی هم اکنون در سن 79 سالگی همانند دوران جوانی ورزش را ادامه می دهد و بسیاری از رکوردهای خود را تکرار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با توجه به اینکه معاونت امور طلاب حوزه علمیه از چهره ای برجسته و درخشان ورزشی در راستای آموزش رشته های مختلف به طلاب دعوت بعمل آورد، ابراز داشت: دعوت از چهره های افتخارآفرین در ورزش های صبحگاهی طلاب و همچنین در مسابقات ورزشی حوزه های علمیه سبب نشاط و شادابی بیشتر و تشویق طلاب در ادامه رشته های ورزشی مورد نظر آن ها می باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: حاتم آزادی در سن 79 سالگی در صحت و سلامتی کامل به سر می برد و دارای نشاط و شادابی کامل است و این نشان دهنده اهمیت ورزش در راستای سلامت جسم و روح است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha