سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی نصیری مدیر مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه / به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد طلاب و روحانیون، اساتید و مسئولان حوزوی مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه از یادمان عملیات مرصاد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علی نصیری در جمع طلاب و روحانیون در یادمان مرصاد با اشاره به این که حضور جوانان در مناطق جنگی اعتلای فرهنگ انقلابی را در پی دارد عنوان داشت: حضور طلاب در مناطق جنگی و یادمان های دوران دفاع مقدس سبب آشنایی آن ها با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به برکات حضور در مناطق عملیاتی تصریح کرد: حس میهن دوستی و فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان و نوجوانان با حضور در یادمان ها تقویت شده و زمینه های صیانت و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، در وجود آن ها نهادینه خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی موجب تفکر جوانان و نوجوانان نسبت به گذشته انقلاب و دسیسه ها و جنایات معاندان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گردد که این مهم موجب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداء و پاسداری آن ها از مرز و بوم ایران اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام نصیری اظهار داشت: حضور طلاب و روحانیون در یادمان های دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور، زمینه ساز برنامه های فرهنگی بزرگ در راستای شناساندن شهداء و بزرگمردان انقلاب که جان و مال خود را در راه صیانت و پاسداری از میهن فدا کردند می باشد.

وی  در پایان با اشاره به لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی در قالب معرفی شهدای انقلاب و دفاع مقدس در حوزه های علمیه، ابراز داشت: شهداء دریچه هایی به سمت هدایت و سعادت انسان ها می باشند، هرچه انس و پیوند با مدافعان اسلام و انقلاب بیشتر شود، قطعأ معرفت دینی، فرهنگ اسلامی در جامعه بیشتر شده و از سویی فتنه ها و دسیسه های دشمنان نیز کاسته می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha