جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 388709
۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
نسخه جدید لوح محفوظ

حوزه/ به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری نور، نسخه جدید نرم افزار لوح محفوظ (نرم افزار تخصصی حفظ قرآن کریم) تولید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ترتیل کل قرآن با صوت اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی به همراه ترجمه صوتی، ارائه ترجمه، تفسیر، شأن نزول و لغات مشکل هر آیه، ارایه طرح جامع حفظ با برنامه مدون و طرح درس روزانه ... از جمله محتوای این نرم افزار ارزشمند قرآنی است.

از جمله قابلیت های این نرم افزار اسلامی می توان به ؛ «ترتیل کل قرآن با صوت اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی به همراه ترجمه صوتی»، « ارائه ترجمه، تفسیر، شأن نزول و لغات مشکل هر آیه »، « برخی امکانات و قابلیت ها»، « ارائه طرح جامع حفظ با برنامه مدون و طرح درس روزانه» اشاره کرد.

در نسخه جدید نرم افزار لوح محفوظ « تلفیق اصول و روش‌های علمی با ساختارهای سنتی » یکی از برجسته ترین قابلیت های جدید این محصول می باشد که شامل؛ " منحنی فراموشی "، " قانون پاداش"، " روش بسط معنایی"، " مطالعه انتخابی"، " روش تقطیع" و " روش تمرین و بازیابی " است.

همچنین «انتقال محفوظات از حافظه کوتاه‌ مدت به حافظه بلند‌ مدت با روش علمی و مطمئن (قاعده لایتنر)»، « تقویت حافظه تصویری و تسلط بر محفوظات با استفاده از آزمون‌های عمومی و تخصصی»، « امکان ضبط تلاوت قرآن‌ آموز در برنامه مرور و تثبیت محفوظات و تطبیق آن با تلاوت قاری»، « امکان استفاده چند کاربر از برنامه با برنامه‌های حفظ مختلف»، « هماهنگی و ارتباط نرم‌ افزار با نسخه تلفن همراه برای تکمیل مراحل حفظ و مرور محفوظات» از دیگر قابلیت های پژوهشی این محصول جدید است.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha