جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان، امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگران خواند و گفت: شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی در ایران بماند و مردم ایران بتوانند اسلام را در کشور پیاده کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در دیدار با بانوان شاغل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، این بنیاد را از مقدس ترین نهادها دانست و گفت: ما هر چه به خانواده شهدا خدمت کنیم هنوز وظیفه خود را در قبال آن ها انجام نداده ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: الان در بسیاری از نقاط جهان نزاع و درگیری است و عمده آن ها توسط آمریکا و به خاطر ایران انجام می شود، اما در این میان کشور ایران در امنیت کامل است.

وی این امنیت را مدیون ایثارگری شهدا دانست و گفت: یکی از عوامل ایجاد امنیت، تسلط و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، اما عمده ترین دلیل ایثارگری های بود که جوانان ما در طول 8 سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در مقابل دنیای کفر ایستادند و همین امر قدرت بازدارندگی ایران را صد چندان کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: برای دشمن قابل تصور نبود که جنگ با ایران 8 سال به طول انجامد و نتواند یک وجب از خاک آن را تصرف کند، چرا که تا آن زمان در هر جنگی بخشی از میهن عزیزمان واگذار شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: خرمشهر پس از 19 ماه به یکی از پادگان های مجهز دشمن تبدیل شده بود و بازپس گیری آن با کمترین امکانات دشمن را چنان نا امید کرد که دیگر فکر حمله نظامی به ایران را از سر خود بیرون کردند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان، امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگران خواند و گفت: شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی در ایران بماند و مردم ایران بتوانند اسلام را در کشور پیاده کنند.

عضو خبرگان رهبری، خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: با خانواده هایی که فرزند و همسر خود را در راه این میهن و این امنیت فدا کردند، نباید جز با سکوت، آرامش و محبت سخن گفت.

آیت الله طباطبایی نژاد خطاب به کارکنان بنیاد شهید گفت: شما در خط مقدم این خدمت رسانی قرار دارید، لذا در دیدار های خود سنگ صبور خانواده های شهدا و ایثارگران باشید و در حد امکان در جهت مرتفع شدن مشکلاتشان قدم بردارید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خانواده های شهدا نباید دغدغه مالی داشته باشند بنابراین به آن ها در راستای کارآفرینی و خدکفایی مالی کمک کنید.

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی برای خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: ممکن است در جامعه مشکلات فراوانی وجود داشته باشد اما اگر این مشکلات فرهنگی در خانواده های شهدا دیده شود، بسیار ناپسندتر است.

وی گفت: حفظ حرمت خون شهدا بر همگان واجب است و در این امر از خانواده شهدا انتظار بیشتری می رود، بنابراین به آن ها کمک کنید، راهنمایی کنید و با برنامه های فرهنگی مادران را در تربیت هر چه بهتر فرزندان یاری کنید.

استان اصفهان 23هزار و۵۰۰  شهید تقدیم اسلام کرد

در ابتدای این دیدار، داریوش وکیلی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت و گفت: استان اصفهان با دارا بودن 6 در صد جمعیت کشور، 10 درصد جامعه ایثارگری را در خود جای داده است.

وکیلی افزود: استان اصفهان 23هزار و۵۰۰  شهید، 48 هزار جانباز و 3هزار و پانصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی رسالت بنیاد شهید را در 3 حوزه، شهید، خانواده شهدا و شهادت خلاصه کرد و گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم آن به نسل های آینده، تلاش برای تکریم مقام شامخ شهدا و خدمت به خانواده شهدا و پویا نگه داشتن آن ها در کار زار انقلاب از جمله وظایف بنیاد شهید است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    حضرت اقا شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی بماند تا اموال صغیر ویتیم را به چپاول برند راستی چطور شرمنده نیستید که نام جمهوری اسلامی را بزبانتان میاورید شرمتان نمیاید اینهمه دزدی وچپاول وایجاد فحشا وایجاد کفر وموئسس شیطانپرستی در ایران وگروه گروه مسلمان به ادیان دیگر میروند وادمکشی از بدو تاسیس جمهوری اسلامی در ایران انهم فقط مسلمان کشی خواهشا حداقل کاری برای حفظ ابروی اسلام وقران وابروی رسول اعظم اسلام عمامه وعبا را از تن خود خارج کنید وهر روز ه هزاران بار شرمندهگی خودرا به مسلمین جهان اعلام فرمائید