پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عملیات مرصاد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب گفت: امروز روحانیون باید تاکتیک ها و توطئه های دشمنان را شناسایی کنند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب از مناطق عملیاتی بازی دراز بازدید کردند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در جمع طلاب و روحانیون عنوان داشت: عملیات مرصاد و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نشان دهنده قدرت لایزال الهی بود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب ابراز داشت: شهدا انسان های پاک و مخلصی بودند که با شناخت مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و تبعیت از رهنمودهای امام خمینی (ره) عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروزه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ضامن بقای انقلاب و اسلام است، یکی از مهم ترین وظایف طلاب و روحانیون تبیین و ترویج اندیشه های شهدا در جامعه است.

وی مطرح کرد: شهدا با حماسه آفرینی و شهادت خود موجب حفظ، ثبات، امنیت و اقتدار انقلاب شدند، طلاب از فرصت هایی که شهدا در اختیار آن ها قرار داده اند در جهت تقویت بنیه اعتقادی و دینی جامعه جدیت به خرج داده و زمینه های حفظ دستاوردهای امام راحل و شهدا را فراهم آورند.

حجت الاسلام سلیمانی ابراز داشت: دوران دفاع مقدس موجب اقتدار و سرافرازی انقلاب شد و قطعأ پس از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام آمریکا و رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیدند که با جنگ فیزیکی به نتیجه نخواهند رسید لذا درصدد تضعیف انقلاب به واسطه جنگ نرم و تبلیغات ضد فرهنگی افتادند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب ادامه داد: طلاب و روحانیون با ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی و با شناخت تاکتیک ها و توطئه های دشمنان می توانند به سلامت روحی و روانی جامعه کمک کرده و جاودانگی ابدی انقلاب و اسلام را به ارمغان آورند.

وی در پایان بیان داشت: طلاب نسبت به ترویج مکتب و اندیشه شهدا، ولایت مداری و بصیرت افزایی در جامعه از هیچ کوششی دریغ ننمایند و با تمام وجود خود را در اختیار فرامین حضرت ولی عصر (عج) قرار دهند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha