جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر - جامعه المصطفی

حوزه/ جانشین رئیس جامعه المصطفی(ص) با بیان این که ما به عنوان همدردی و همراهی با ملت مظلوم بحرین سلب تابعیت از شخصیت برجسته جهان اسلام را محکوم می نماییم، گفت: تمام علمای جهان اسلام، این امر غیر انسانی و غیر قانونی را به عنوان حرکتی ظالمانه و ناشایست محکوم نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر امروز در دومین روز از اجلاس مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی(ص) با بیان این که حرکت های مذبوحانه دشمنان اسلام چیزی جز همانند دست پا زدن غرق شدگان نیست، تصریح کرد: بر اساس سنت الهی، ظلم ملت ها گریبان گیر حکام جاعل و ستمکار شده که از سرنوشتی مختوم برخودار می شوند و در دریایی خروشان که خود ایجاد نموده اند، غرق خواهند شد.

جانشین رئیس جامعه المصطفی با بیان این که ما به عنوان همدردی و همراهی با ملت مظلوم بحرین سلب تابعیت از شخصیت برجسته جهان اسلام را محکوم می نماییم، ابراز داشت: تمام علمای جهان اسلام، این امر غیر انسانی و غیر قانونی را به عنوان حرکتی ظالمانه و ناشایست محکوم می نماید.

گفتنی است در این اجلاس، حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی نیز به ایراد سخن پرداخت و ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند کمیسیون های نه گانه دهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی(ص)، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام اتفاق ناگواری در بحرین روی داده و آن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و محاکمه این فقیه، مجتهد و مجاهد الهی است.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی(ص) تاکید کرد: جامعه المصطفی(ص) اقدامات خودسرانه و خودخواهانه رژیم سفاک آل‌خلیفه را محکوم نموده، از تمام علمای جهان استدعا دارد تا با محکوم نمودن این حرکت مذبوحانه، از ایجاد بحران جدیدی در منطقه با دستان پلید توطئه‌گران و نابخردی رژیم آل‌خلیفه پیش‌گیری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha