پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، آیت الله مشکینی تا روزی که در قید حیات بودند، در دفاع از مقام معظم رهبری و خط ولایت فقیه کوتاهی نکرده و از این حیث الگوی همه انقلابیون و شیفتگان واقعی خط امام (ره) به شمار می رفتند.

آیت الله محمد حسن ممدوحی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مشکینی، ابراز داشت: این عالم بزرگ و وارسته حقیقتاً مصداق شخصیت هایی بود که برای خدا، احیای اسلام و در مسیر انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و در این راه با اخلاص تمام رفتار می کردند.

وی افزود: ایشان در مسیر مبارزات انقلاب جزو اولین افرادی بودند که با نهضت و حرکت حضرت امام (ره) همراه شده و همه گونه حمایتی را از ایشان به عمل آوردند.

این استاد حوزه بیان داشت: پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، آیت الله مشکینی تا روزی که در قید حیات بودند، در دفاع از مقام معظم رهبری و خط ولایت فقیه کوتاهی نکرده و از این حیث الگوی همه انقلابیون و شیفتگان واقعی خط امام (ره) به شمار می رفتند.

وی گفت: مرحوم آیت الله مشکینی به خصوص در زمینه درس اخلاق، زبانزد و سرآمد بودند و طلاب و فضلای بسیاری از محضر این بزرگوار درس اخلاق و زندگی آموختند و خود به اساتید مبرزی تبدیل شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha