پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ مراسم اختتامیه اولین دوره معرفتی معرفتی "اندیشه ولایت" حوزه علمیه اسان ایلام با حضور مسئولان حوزه استان، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام علی اصغر بسطامی، در اختتامیه اولین دوره معرفتی "اندیشه ولایت"  طلاب حوزه علمیه استان ایلام، گفت: این دوره که با هدف دانش افزایی طلاب استان با موضوعات چون ولایت فقه وشبهات مربوط به این بحث،  فن خطابه و مداحی، مقاله نویسی، مباحث بصیرتی، احکام، اخلاق، چگونه پژوهش کنیم، حلقات صالحین، جلسات پرسش و پاسخ، محفل انس باقرآن، ورزش، زیارت و برگزاری اردو، در مدت دوهفته برای طلاب سراسر استان، در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام برگزار شد.

دبیر اجرایی اولین دوره معرفتی "اندیشه ولایت" در ادامه افزود: باید در کنار مباحث علمی به موضوعات کاربردی و مورد نیاز طلاب پرداخته شود و ان شاءالله با راه اندازی دبیرخانه دائمی طرح "اندیشه ولایت، بتوانیم در سال های آینده این دوره را کامل تر و دقیق تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که طرح "اندیشه ولایت" با توجه به نیاز طلاب به مباحث معرفتی، بصیرتی و اخلاقی، در حوزه ایلام طراحی گردید، ابراز داشت: امسال قریب به 60 نفر از طلاب سراسر استان در این طرح شرکت کردند .

حجت الاسلام بسطامی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح "اندیشه ولایت"، خاطرنشان کرد: در دوره، از مباحث مطرح شده، مسابقاتی برگزار و قریب به 10 مقاله ارائه گردید که به مقالات برتر نیز جوایزی اهدا شد. همچنین در حاشیه دوره مسابقات فوتبال، تنیس و شنا نیز برگزار گردید

انتهای  پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha