جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه کرمانشاهٰ - نماز میت

حوزه/ پیکر مطهر شهید گمنام با حضور طلاب و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و عموم مردم تشییع و در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی با حضور در این مراسم عنوان داشت: شهداء مظهر ایستادگی و مقاومت و الگوی شایسته اخلاق و معنویت هستند که در راه دفاع از حریم اسلام  انقلاب با ایثارگری جان خود را فدا کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: قطعأ مقتدای شهداء، اهل بیت(علیهم السلام) بودند و با پیروی از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) قدم در راه حق و صراط مستقیم نهادند.

این مسئول تصریح کرد: طلاب و حوزه های علمیه آماج هجمه های دشمنان قرار دارند و باید در مقابل این حملات و ناتوی فرهنگی مقاومت کنند و اجازه ندهند دشمنان در حرکت انقلابی حوزه های علمیه خللی وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: حضور شهدای گمنام در حوزه های علمیه به فضای معنوی حوزه، نورانیت می بخشد و اثرات و برکات مثبت بسیاری در روحیه طلاب خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خدمت به شهداء را خدمت به اسلام خواند و بیان داشت: امید است رهروان شهدا مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار گیرند و روز به روز بر خیل مشتاقان شهداء افزوده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha