جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حلقه‌ وصل

حوزه/ سی ‌وهشتمین شماره ماهنامه فرهنگی-تشکیلاتی "حلقه‌ وصل" در تیرماه ۹۵ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حلقه وصل در این شماره به موضوع ازدواج و فرصت ‌ها و تهدیدهای ازدواج آسان پرداخته است.

«اصلاح فکر یا تأمین کاسه و بشقاب؛ مسأله این است!»، در قالب سرمقاله به بحث ازدواج و موسساتی که درصدد برطرف‌کردن موانع ازدواج گام برداشته ‌اند و دغدغه ‌مند هستند، پرداخته است.

در ویژه‌نامه‌ این شماره از مجله که با نام «تا ساحل آرامش» کار شده است می توانید مطالبی مانند «جوجه ازدواج را آخر چه فصلی بشماریم بهتر است»، «وقتی خدا اصرار می ‌کند»، «ازدواج ‌هایی که ثبت ‌نشده باطل می ‌شوند»، «تسهیل در ازدواج، الفبای فراموش ‌شده خانواده ‌ها»، «ازدواج آسان به تهدید تبدیل شده است!»، «کمین‌ گاه فحشا؛ ازدواج موقت یا ازدواج مجازی»، «لطفا عاشق شوید و عاشق بمانید»، «شهری که هنوز نفس می ‌کشد» و «از ماه عسل کربلایی تا وام خرید کالا» را بخوانید.

دو گفتگوی خواندنی با همسران شهدای مدافع حرم؛ شهید سعید سامانلو و شهید محسن فانوسی درمورد نحوه خواستگاری و ازدواج آنها منتشر شده است.

تحلیلی بر فرصت ها و تهدیدهای ازدواج موقت، نقدی بر مستتد "پشت صحنه" درباره وضعیت اجتماعی ازدواج و معرفی چند موسسه فعال در حوزه ازدواج از دیگر مطالب این شماره است.

کارشناسانی از جمله دکتر الهه راستگو، دکتر امیرحسین بانکی ‌پور، دکتر محمود حیدری، حجت ‌الإسلام رضا رویت و منیره کردلو هم نظراتشان در قاب مجله ماندگار شده است.

در ابتدای این شماره و در سرویس «آینه» می ‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سراسر کشور قرار بگیرید. گزارشی از تیزر سینمایی کتاب «رویای نیمه ‌شب» و «مراسم افطاری فعالان بین ‌المللی عرصه مقاومت در تهران» و «آثار استاد مهدی آذریزدی» نیز از دیگر مطالب این سرویس است.

نشریه حلقه وصل به مدیرمسئولی و سردبیری صادق یزدانی منتشر می ‌شود.

برای ارتباط با نشریه می توانید با شماره های ۵- ۷۷۶۵۵۱۳۴  تماس بگیرید. همچنین پایگاه خبری تحلیلی حلقه وصل با آدرس hvasl.ir برای آگاهی از آخرین خبرها و گزارش های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha