شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سمینار

حوزه/ رئیس موسسه الحکمه جامعه المصطفی، از برگزاری «سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي» با سخنرانی آیت الله اعرافی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ملک افضلی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری «سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي» از سوی مؤسسه الحكمه وابسته به جامعه‌المصطفي و با همکاری ستاد حقوق بشر قوه قضاييه خبر داد.

وی ابراز داشت: این سمینار روز سه‌شنبه دوازدهم مردادماه سال جاری با سخنراني «آيت‌الله اعرافي»، مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور آغاز و در ادامه مهمانان داخلي و خارجي حاضر در سمينار، ديدگاه‌هاي خود را پيرامون حقوق بشر اسلامي، در قالب سخنرانی علمی ارائه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک افضلی با بیان موضاعات مطرح در این سمینار افزود: در «سمينار تخصصي بين‌المللي حقوق بشر اسلامي» موضوعاتی همچون «نسبت حقوق و تکالیف از منظر اسلام»، «حق حیات از منظر اسلام»، «حقوق اقلیت ها در اسلام»، «حقوق زنان و کودکان در اسلام» و «تفاوت های حقوق بشر اسلامی و غربی» ارائه خواهد شد.

رئیس موسسه الحکمه جامعه المصطفی، در پایان خاطرنشان ساخت: نشست مذكور در سالن شهید عارف حسینی مجتمع عالی امام خمینی(ره)، وابسته به جامعه‌المصطفي از ساعت 8:30 لغایت 17 برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha