سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 389621
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
دانشنامه حضرت معصومه(س)

حوزه/ دانشنامه مجازی حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام پر از خیر و برکت دهه نورانی کرامت، به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در پایگاه حوزه نت منتشر شد.

مدیر پایگاه حوزه نت گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: با توجه به حضور در دهه کرامت محققان پژوهشی مرکز نور به ویژه دست اندرکاران پایگاه حوزه نت اقدام به عرضه ویژه نامه میلاد حضرت معصومه(س) برای اولین بار و به روز رسانی دانشنامه این بانوی مکرم اسلام اهتمام داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن رحمانی با اشاره به دانشنامه حضرت معصومه(س) افزود: این دانشنامه در هشت موضوع بیش از 200 مطلب را پیرامون شخصیت نورانی این بانوی بزرگ اسلام به مخاطبین خود عرضه می کند.

وی بیان داشت: زندگی نامه، فضائل و جایگاه معنوی، اسوه بانوان، معصومه(س) از نگاه معصومین، ایران و کریمه اهل بیت(س)، کرامات، حضرت معصومه(س) از زبان علما و بزرگان، در آیینه اشعار و روز دختر اشاره کرد.

وی گفت:: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این دانشنامه به مقالاتی از جمله آفتاب عصمت، پرتویی از کوثر، آیینه رضوی، جلوه هایی از شخصیت حضرت(س)، مریم خاندان محمد(ص)، الگوی زن مسلمان، عصمت قم، نگین قم، از فاطمه ای که معصومه بود، ضیافت حضور، کرامات حضرت(س) به شیعیان، کرامات حضرت معصومه(س) به علما، مقام و منزلت و همچنین 14 شعر پیرامون شخصیت حضرت معصومه(س) دسترسی یابند.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی گفت: " زندگی نامه ی حضرت"، "احادیث حضرت"، "حضرت در آینه شعر و ادب"، " فضایل حضرت"، "زیارت حضرت"، "حضرت در آینه کتاب، پایان نامه و نرم افزار"، "کرامات حضرت " و "حضرت معصومه (سلام الله علیها) از نگاه بزرگان" از جمله موضوعات این دانشنامه مناسبتی می باشد.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این دانشنامه به نشانی ذیل مراجعه کنند.

  www.hawzah.net/fa/subject/subjects/65212 

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha