پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شاهرودی/ رئیس سازمان بسیج طلاب

حوزه/ همایش سراسری "نقش بسیج در تحقق حوزه انقلابی" با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی، مدیران حوزه های علمیه، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه های استانی و مسئولین سازمان های بسیج طلاب و روحانیون استان ها در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: این همایش یک روزه با هدف پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و به منظور گفتمان سازی در جامعه اسلامی با حضور بزرگان و نخبگان حوزه های علمیه در روز 23 مرداد ماه در سالن همایش های مجتمع فرهنگی ولایت مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی افزود: در این همایش یک روزه 6 کمسیون به 3 موضوع مهم و اساسی مورد توجه رهبر معظم انقلاب خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: مساله "نفوذ" از مباحثی است که در ادبیات رهبر معظم انقلاب مکرر شنیده شده و اگر از آن غفلت کنیم، خسارت جبران ناپذیری خواهیم خورد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: مسأله «حوزه انقلابی» یکی از مهمترین موانع نفوذ می باشد؛ به طوری که تحقق حوزه انقلابی می تواند در لایه های مختلف عرصه سیاست، اقتصاد، اجتماع، فرهنگی اثر بخش باشد و اگر حوزه انقلابی بماند، نظام انقلابی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی خاطرنشان ساخت: سومین موضوع مورد بحث «نقش حوزه های علمیه در تحقق جهاد کبیر است» که مقام معظم رهبری به عنوان آخرین موضوع عدم اطاعت از نظام استکبار و تبعیت نکردن از نظام سلطه و عدم توجه به تهدیدات نظام سلطه را مورد تاکید قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بیان داشت: در این همایش یک روزه، حضرت آیت الله نوری همدانی، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار نقدی به سخنرانی پیرامون موضوعات مذکور می پردازند.

لازم به ذکر است این همایش یک روزه در تاریخ  23 مردادماه از ساعت 7 الی 19 در سالن همایش های مجتمع فرهنگی ولایت مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha