پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 390919
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کتاب «دوست مهربان کبوترها»

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت دهه کرامت (۱۴ – ۲۴ مرداد)، تعداد ۵۰ هزار نسخه از کتاب «دوست مهربان کبوترها» چاپ کرده و در اختیار نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مسئول روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب ضمن اعلام این خبر گفت: «مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد هشتمین امام همام، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، سال گذشته دو کتاب جدید درباره این بزرگواران به نام های: «بانوی ملکوت» و «مهر ولایت در آسمان ایران»، به قلم آیت الله علی کریمی جهرمی چاپ و منتشر کرد و امسال نیز با تجدید چاپ کتاب دوست مهربان کبوترها؛ تألیف آقای مجید ملا محمدی، تعداد 50 هزار نسخه از کتاب یادشده را در اختیار نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار داده است.

مهدی محدثی افزود: کتاب دوست مهربان کبوترها، فرازهایی از زندگانی امام رضا علیه السلام است که برای گروه سنی کودک و نوجوان بسیار آموزنده بوده و به قلم آقای مجید ملامحمدی در قالب داستان نگاشته شده و نهاد کتابخانه های عمومی کشور از این اثر تعداد 50 هزار جلد خریداری کرده و برای مسابقه کتابخوانی در گروه سنی کودک و نوجوان، در اختیار جشنواره کتابخانه رضوی قرار داده است.

وی همچنین تصریح کرد: بخشی از این کتاب ها نیز توسط انجمن های خیریه به کودکان و نوجوانانی اهدا خواهد شد که در کتابخانه های عمومی کشور در استان خراسان عضویت دارند.

از چهاردهم تا 24 مرداد ماه؛ مطابق با یکم ذیقعده (میلاد فرخنده حضرت معصومه) تا یازدهم ذیقعده (میلاد با شکوه حضرت امام رضا) دهه کرامت نام گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha