جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه، خطاب به مدیران استانی حوزه با بیان اینکه اشرافتان را به مدارس، مدیران و طلاب متمرکز کنید، گفت: تمرکز خاصی به دانش آموختگان و خروجی حوزه داشته باشید تا با ترغیبب آنان فضای حوزه ها فعال و پویا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله مقتدایی، دبیر دوم شورای عالی حوزه، پیش از ظهر امروز در اختتامیه اجلاسیه مدیران استانی و معاون ستادی حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس، خدمت به حوزه های علمیه را خدمت به اهل بیت(ع) خواند و گفت: مسئولیتی که بر دوش مدیران حوزه های علمیه قرار گرفته، خطیر، حساس و کلیدی است.

وی با بیان این که باید تلاش همه بر خروجی های ارزنده و موفق حوزه باشد، ابراز داشت: باید خروجی های مدارس را رصد کرده و طلاب فاضل را شناسایی کنید.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه به طلاب فعال در عرصه تبلیغ اشاره و بیان داشت: باید نسبت به فعالان تبلیغی کشور اشراف داشته و از آنان تقدیر کنید؛ زیرا تشویق از خروجی های موفق حوزه منجر به ترغیب آنان و رده های بعدی در پویا سازی حوزه های علمیه می شود.

*زمینه تعالی طلاب فراهم شود 

عضو خبرگان رهبری با بیان این که طلاب مهذب حوزه باید شناخته شوند، اظهار کرد: خدمت به طلاب و حوزه از افتخارات برجسته است و باید برای طلاب امکانات و تسهیلات را فراهم و امکان تعالی آنان را در چنین فضایی فراهم کرد.

آیت الله مقتدایی خطاب به مدیران استانی حوزه با بیان این که اشرافتان را به مدارس، مدیران و طلاب متمرکز کنید، تصریح کرد: تمرکز خاصی به دانش آموختگان و خروجی حوزه داشته باشید تا با ترغیبب آنان فضای حوزه ها فعال و پویا شوند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: انتظار می رود مطالب مورد بحث در اجلاسیه در حوزه های علمیه مورد طرح و بحث قرار بگیرد تا فضا برای پیشرفت و ارتقای علمی، اخلاقی حوزه ها مؤثر واقع شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha