پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رفیعی در دیدار آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ دبیرعلمی همایش ملی «صدف کوثر » از برپایی نمایشگاه کتاب ام المومنین حضرت خدیجه کبری علیهاالسلام همزمان با برپایی این همایش ملی در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های اعضای هیأت علمی همایش ملی صدف کوثر اظهارداشت: این همایش با هدف تکریم و تعظیم شعائر اسلامی با محوریت معرفی شخصیت نورانی حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها در ایام ربیع الاول (دیماه سال جاری) درقم برگزار خواهد شد.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه افزود: در حال حاضر 50 مقاله علمی در 14 محور به دبیرخانه همایش ارسال شده است و 30 مقاله به صورت سفارشی به اساتید برجسته حوزه و دانشگاه سپرده شده است تا ان شاءالله این همایش ملی با غنای پژوهشی بالایی برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی ادامه داد: غربت و مظلومیت حضرت خدیجه علیهاالسلام جمعی از اعضای هیأت علمی جامعه المصطفی، جامعه الزهرا سلام الله علیها و حوزه علمیه خواهران را بر آن داشت تا همایشی با محوریت این بانوی مکرم را در دو نوبت صبح در مدرسه عالی امام خمینی(ره) و عصر همان روز ( دوم دیماه) در جامعه الزهرا سلام الله علیها برپا کنند.

دبیر علمی همایش گفت: ارائه نرم افزارهایی با موضوع حضرت خدیجه علیهاالسلام، انتشار دو جلد کتاب از مجموعه مقالات ارائه شده در همایش، انتشار سه شماره گاهنامه از فعالیت های جانبی همایش، جمع آوری کتب اهل سنت و شیعه با موضوع حضرت خدیجه علیهاالسلام با هدف برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب در حاشیه همایش همچنین انتشار موسوعه حضرت از جمله طرح های پژوهشی، تحقیقاتی این همایش ملی است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا قوت