سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قنبری مجازی المصطفی

حوزه/ نباید از پیگیری و ارائه مقالات تخصصی در حوزه زنان و خانواده غافل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام قنبری معاون آموزش جامعه المصطفی در دیدار رئیس دانشگاه الزهرا از جامعه المصطفی، ضمن تاکید بر اهمیت ارائه مباحث آموزشی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعه المصطفی، تصریح کرد:  به منظور تعمیق همکاری های دانشگاه الزهرا و جامعه المصطفی، دانشگاه مجازی از ظرفیت بسیار بالایی برخودار است، در عرصه تبادل متون و دستاوردها، می توان گام هایی عملیاتی تری را برداشت.

وی در ادامه بر تأثیرگذاری آموزش زبان و ادبیات فارسی در عرصه های بین الملل اشاره نمود و اظهار داشت: تبادل تجربیات مشترک جامعه المصطفی و دانشگاه الزهرا در حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری برگزاری و ارائه رشته های مشترک  در حوزه بانوان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: دوره های کوتاه مدت مختلفی را می توان با همکاری جامعه المصطفی و دانشگاه الزهرا اجرایی نمود.

معاون آموزش جامعه المصطفی با تاکید بر احصاء حوزه های مشترک فعالیتی، با بیان این که تبادل استاد و دانشجو و پیگیری فعالیت های پژوهشی مشترک، حوزه ای تاثیرگذار در تعمیق همکاری ها است، خاطرنشان کرد: نباید از پیگیری و ارائه مقالات تخصصی مشترک در حوزه زنان و خانواده غافل بود.

حجت الاسلام قنبری در پایان تصریح کرد: برپایی دوره های تربیت مربی به صورت مشترک نیز عرصه ای است که می تواند مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha