جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/دیدار ائمه جماعات اهل تسنن شهرستان تایباد  با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت سمنگان گفت: ما به عنوان فرزندان این نظام و مردم این سرزمین، با جان و دل از نظام، انقلاب، امام راحل(ره) و رهبری دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مولوی یعقوبی امام جمعه اهل سنت سمنگان ظهر امروز در دیدار ائمه جمعه و جماعات شهرستان تایباد با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم اهل سنت در همه مناطق کشور، فرزندان این نظام هستند و با جان در رکاب مقام معظم رهبری، علمای بزرگوار و مراجع تقلید حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: مردم اهل تسنن ایران در همه صحنه ها از شروع انقلاب، دفاع مقدس و در دوران مربوط به تحریم با نظام همراهی کرده اند و بدون هیچ تفاوتی که میان شیعه و سنی مطرح باشد، در خدمت نظام، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستند و خواهند بود.

امام جمعه اهل سنت سمنگان با بیان اینکه در مناطق تلفیقی اهل سنت نشین به فضل الهی هیچ مشکلی نداریم، گفت: اگر مسائلی بعضا رخ می دهد، با درایت بزرگان رفع می شود.

مولوی یعقوبی افزود: اگر با همین صمیمیت و همدلی حرکت کنیم، هیچ قدرتی نخواهد توانست در مقابل این نظام بایستد.

وی افزود: خوشحال هستیم که امروز خدای متعال چنین نظامی داده و چنین شرایطی فراهم شده و در کشوری زندگی می کنیم که همه دنیا به این نظام افتخار می کنند.

امام جمعه اهل سنت سمنگان تصریح کرد: حتی کسانی که مسلمان نیستند، وقتی فریاد حق طلبی و عدالت خواهی نظام را می شوند، به آن علاقه مند می شوند.

مولوی یعقوبی خاطرنشان کرد: ما به عنوان فرزندان این نظام و مردم این سرزمین، با جان و دل از نظام، انقلاب، امام راحل(ره) و رهبری دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم خداوند صلح و امنیت را در ایران و همه جهان اسلام دائم بگرداند.

انتهای پیام/313/33 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha