پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قیس الخزعلی

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی فرمانده گردان های اهل الحق عراق، از نیت آمریکایی ها برای تجزیه عراق از طریق نینوا پرده برداشت و گفت: آنها در استان های الانبار و صلاح الدین و دیالی با شکست روبرو شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی فرمانده گردان های اهل الحق عراق، روز دوشنبه از نیت آمریکایی ها برای تجزیه عراق از طریق نینوا پرده برداشت و گفت: آنها در استان های الانبار و صلاح الدین و دیالی با شکست روبرو شدند و ما در این مرحله از دولت می خواهیم برای جلوگیری از هرگونه نا امنی، فعالیت هیا اطلاعاتی خود را افزایش دهد.

وی افزود: نیت شوم آمریکا برای تجزیه عراق از طریق نینوا در حالی است که درداخل کشور، صداهایی در محکوم ساختن این توطئه و مخالفت با آن به گوش نمی رسد.

خزعلی گفت: آمریکا همچنین قصد تاسیس پایگاه نظامی در عراق را دارد و بهانه آنها هم برای این کار، تامین امنیت عراق است، در حالی که همین آمریکایی ها بودند  که داعش را به وجود آوردند و هیچ گاه در مبارزه با تروریست ها جدی نبوده اند.

وی از دولت خواست تمام فعالیت های اطلاعاتی کشور را در یک اداره متمرکز کند و هرچه بهتر و قوی تر به پرونده امنیتی کشور بپردازد و در این زمینه لازم است دستگاه اطلاعات وزارت کشور و وزارت دفاع در یک اداره ادغام شوند، چون ضعف اطلاعاتی باعث تکرار نا امنی در کشور خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha