جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صاحب رستورانی در آلمان، زن مسلمانی را به علت پوشیه بیرون کرد

حوزه/ اقدام یک رستوران‌دار آلمانی به خاطر بیرون کردن یک زن پوشیه دار از سالن غذاخوری، خشم گسترده کاربران اینترنتی را برانگیخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندنت، صاحب یک رستوران آلمانی به دلیل بیرون کردن یک زن پوشیه دار از سالن غذاخوری، مورد سرزش گسترده کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

مسیحی شولتز، مدیر رستوران سیکروگ در شهر بیله فیلد واقع در ایالت نوردراین-وستفالن آلمان از یک زن مسلمان که در فستیوال سالانه به رستوران او آمده بود خواست پوشیه‌اش را بردارد. و هنگامی که زن حاضر به برداشتن پوشیه نشد او را از رستورانش بیرون کرد. این مدیر رستوران پس از این واقعه در معرض حجم وسیعی از انتقادات اینترنتی قرار گرفت.

شولتز مدعی شده است که این زن پوشیه دار را به این دلیل بیرون کرده است که دیگر میهمانان رستوران از حضور او ناراحت بوده‌اند.

این مدیر رستوران به علاوه برای اینکه نشان دهد نژادپرست نیست، عکس پروفایل‌اش را تغییر داده و تصویر یک سرآشپز آفریقایی اهل کشور غنا را جایگزین عکس قبلی کرده است.

این اتفاق درست یک ماه پس از حکم دادگاه آلمان برای منع حضور دختر دانشجوی مسلمان برای پوشیدن پوشیه در کلاس درس اتفاق افتاد.

در پی وقوع حملات تروریستی اخیر در کشور آلمان، پوشیه و برقع در اماکن عمومی این کشور اروپایی به مسئله بحث برانگیزی تبدیل شده‌اند. این درحالی است که کشور آلمان به طور رسمی هیچ قانونی برای ممنوعیت پوشیه ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha