سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مسابقات قرآن  بانوان

حوزه/ دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران، به همت دارالقرآن امام علی(ع) و با حضور بیش از ۵ هزار تن از بانوان جامعه قرآنی کشور، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل، پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۷ شهریورماه 95) و به همت دارالقرآن‌الکریم امام علی(ع)، در محل سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر(سرچشمه) تهران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت دانیال انصاری از قاریان بین المللی کشورمان آغاز شد و در ادامه محسن قره‌شیخلو، مجری شبکه قرآن سیما به اجرای برنامه پرداخت؛ در ادامه نیز تلاوت مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم نیز در سالن طنین انداز شد.

در ادامه این مراسم سه تن از مسئولان مربوطه به ایراد سخن پرداختند؛ ابتدا محمد انصاری مدیر عامل دارالقرآن امام علی(ع)، و پس از آن مهدی قره‌شیخلو رئیس دارالقرآن امام علی(ع)، و در نهایت محمد بادپا مدیر اجرایی دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) سخنرانی کردند.

در پایان این آیین، جلسه توجیهی هیئت داوران در بخش بانوان تشکیل شد.

خاطرنشان می شود: دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) همزمان با میلاد امام هادی(ع) از امروز، ۲۷ شهریورماه در هفت رشته حفظ کل، حفظ20 جزء، حفظ ۱۰ جزء ، حفظ 5 جزء، حفظ 2 جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز، عصر جمعه (2مهرماه 95) در محل یادمان شهدای هفتم تیر(سرچشمه) تهران، برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha