شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ سید ابراهیم امین السید گفت: ما به زودی و با چشمان خود شاهد سرنگونی تروریست ها خواهیم بود و به آنها اجازه نخواهیم داد بیش از این در میان مسلمانان فتنه انگیزی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر ساسی حزب الله لبنان در مراسم تجلیل از دانش آموزان موفق مؤسسه اسلامی مدارس امام مهدی (علیه السلام) گفت: عربستان در لیست سیاه شورای امنیت قرار گرفته، چون دست سعودی ها به خون کودکان یمنی آغشته است، اما آنها با پول خود گزارش شورای امنیت را تغییر داد و کنگره آمریکا را وادار کردند این تصمیم را به حالت تعلیق در آورد.

وی افزود: آمریکایی ها سال ها مردم را با شعار دموکراسی و عدالت فریب دادند اما معلوم شد تمام این شعارها دروغ بوده است.

رئیس دفتر سیاسی حزب الله گفت: دشمنان می خواهند جوانان غربی را به فرهنگ غربی متمایل کنند. آنها سال ها جهان را در مساله فلسطین فریب دادند و اکنون نیز با عربستان مشغول فریب جهان هستند و سفیر آمریکایی از سعودی ها شنیده که گفته اند گروه های تکفیری ساخته دست آنها(سعودی ها) هستند و بنابراین ارتش های تکفیری ارتش های وهابی سعودی هستند و از این رو جهان در حال تغییر موضع خود در قبال اسرائیل و عربستان و ایران است که برخی از این تغییرات مثبت و برخی از آنها منفی است.

وی ادامه داد: ما به زودی و با چشمان خود شاهد سقوط و سرنگونی کشورهای تروریست خواهیم بود و به آنها اجازه نخواهیم داد در میان مسلمانان بیش از این فتنه انگیزی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha