پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دومین سمینار علمی تخصصی فرهنگ جهاد

حوزه/رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: حوزه علمیه قم به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی باید عملدار تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری صبح امروز در دومین سمینار علمی تخصصی فرهنگ جهاد و افتتاحیه مرکز تخصصی جهاد که در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جهاد و شهادت زیباترین و کارآمدترین فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و شهادت در طول تاریخ امتحان خود را به خوبی گذرانده است، تصریح کرد: روایت جهاد و شهادت با وجود اینکه کارآمدترین فرهنگ در کشورمان می باشد، روی زمین مانده است چرا که معامله آن با عالم غیب است.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا افزود: حوزه علمیه قم به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی باید عملدار تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به فعالیت دو دهه موسسه روایت سیره شهدا، گفت: این موسسه برای نخستین بار مرتبه، رشته تبلیغ فرهنگ جهاد را در حوزه راه اندازی کرده و از نیمه دوم سال تحصیلی96-95 از میان فضلا و روحانیون مبلغ و بسیجی در سطح سه پذیرش خواهد داشت. 

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره سمینار فرهنگ جهاد، گفت: این نشست ها مقدمه ای برای آغاز به کار رشته و مرکز تخصصی تبلیغ فرهنگ جهاد خواهد بود.  

این استاد حوزه در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای فرهنگ جهاد پاسخ به ندا و مطالبه صریح مقام معظم رهبری می باشد.

انتهای پیام/313/33 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha