جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ سید مرتضی کشمیری گفت: باید فکر و اندیشه اهل بیت(ع) را به روشی که به ما آموخته اند به فرزندان خود برسانیم تا فرزندان ما که در دیار غربت زندگی می کنند این پیام را به زبان های مختلف به انسان ها برسانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا در پیامی خطاب به تمام مؤسسات، مراکز، جمعیت ها و هیئت های عزاداری در اروپا، آمریکا و کانادا خواستار حاکمیت زبان اعتدال و دعوت به وحدت و الفت شد و آن را پیام عاشورای امام حسین(ع) دانست که همچون نوری است که تمام مسلمانان از آن بهره مند هستند.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده شاهد حضور گسترده مردم عزادار در سرتاسر جهان خواهیم بود و از این رو ما باید از این فرصت استفاده کنیم و فکر و اندیشه اهل بیت(ع) را به روشی که به ما آموخته اند به فرزندان خود برسانیم تا این فرزندان که در دیار غربت زندگی می کنند این پیام را به زبان های مختلف به انسان ها برسانند.

سید کشمیری در ادامه سخنان خود از تمام مؤسسات و مراکزی که به جوانان فرصت گفتگو و مناقشه داده اند تجلیل کرد و این اقدام را مطابق با نظر مرجعیت شیعه دانست که بارها به آن توصیه کرده است.

وی در بخش دیگر  سخنان خود افزود: زنان نقشی ضروری در بنای جامعه و تربیت فرزندان بر اساس محبت و عقیده اهل بیت(ع) دارند و در این زمینه به موضع گیری های حضرت زینب(ع) در حمایت از امام حسین(ع) اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha