چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری

حوزه/ دشمن وقتی نگاه می کند مقام مرجعیت تا چه اندازه طرفدار دارد، قطعا دست به کار می شود؛ دستگاه ابلیسی که پیامبر، خلیفه، قرآن و امام زمان قلابی درست کرده است، آیا نمی تواند مرجع تقلید قلابی درست کند؟.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در مراسم عزاداری شب هفتم محرم در هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه همواره بخش های مثبت و منفی تاریخ قابل تکرار است، اظهار داشت: شهید آوینی می گوید، کربلا در زمان جریان دارد و در هر زمان و مکان به یارگیری می پردازد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام بعد از رحلت رسول خدا مشاهده کردند، نمی توانند در قالب کفر با اسلام مبارزه کنند، چرا که هر قدر با نبی مکرم اسلام جنگ کردند، شکست خوردند و بعد از فتح مکه، موضوعی به عنوان مشرک و کافر نماند؛ در قالب یهود هم نتوانستند ضربه بزنند و در فتح قلعه خیبر، طومار آنها پیچیده شد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا افزود: دشمن در زمان رسول خدا(ص) به این نتیجه رسید که باید ورژنی از اسلام درست کند که نامش اسلام باشد اما رسمش نباشد؛ زمان زیادی نگذشت که ابوسفیان نخستین دشمن اسلام با عصا بر روی قبر حمزه سیدالشهدا(ع) کوبید و گفت دینی که تو برای آن خون دادی و کشته شدی در دست فرزندان من است.    

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه بنی امیه انقلاب رسول خدا و امیرالمومنین(ع) را دور زدند، تصریح کرد: امروز 38 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و ان شاءالله دشمنان آرزوی دور زدن انقلاب را به گور ببرند.

وی افزود: وقتی جانشین حقیقی رسول خدا توسط امت پیامبر(ص) و به دستور خلیفه قلابی کشته می شود، نشان دهنده یک هشدار و خطر بزرگ است.

*دستگاه ابلیس می تواند مرجع قلابی هم درست کند

وی با اشاره به گفته های کسینجر پیر سیاست آمریکا مبنی بر اینکه انقلاب ایران به دست روحانیت آغاز شد و شکستش هم باید به دست روحانیت باشد، اظهار داشت: دشمن وقتی نگاه می کند مقام مرجعیت تا چه اندازه طرفدار دارد، قطعا دست به کار می شود؛ دستگاه ابلیسی که پیامبر، خلیفه، قرآن و امام زمان قلابی درست کرده است، آیا نمی تواند مرجع تقلید قلابی درست کند؟

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه مرجع تقلید قلابی درست کردن که از پیامبر و امام قلابی درست کردن سخت تر نیست، ابراز داشت: دستگاه ابلیس می تواند آخوند و آیت الله قلابی هم درست کند تا از شبکه انگلستان به تبلیغ اسلام مورد نظر آنها بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه دشمنان، دیروز موفق شدند و امروز در حال تلاش هستند، تصریح کرد: خدا تکلیف خود را انجام می دهد، اما قرار نیست به جای ما تکلیف خود را انجام دهد؛ اگر مردم تکلیف خود را انجام ندهند خدا شمر را از روی سینه پاره تن پیامبر(ص) بلند نمی کند.

*دشمن اسلامی درست کرده که ابوموسی اشعری آیت الله العظمی آن است

این کارشناس برنامه های معارفی صداوسیما با بیان اینکه مردم ما باید امام حسین(ع) و شریح قاضی را تشخیص دهند، افزود: امروز دشمن، اسلامی درست کرده که امثال ابوموسی اشعری و شریح قاضی آیت الله العظمی آن باشد؛ دشمن اسلامی درست کرده که آل سعود ولی مسلمین آن باشد.  

رئیس موسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: همان دشمنی که اسلام اموی ایجاد می کند، تشیع انگلیسی هم می تواند ایجاد کند.

این  محقق حوزه علمیه افزود با اشاره به این جمله امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه صلاح و فساد جامعه به صلاح و فساد عالمان و امیران جامعه است، اظهار داشت: اگر این دو گروه اصلاح شوند، جامعه اصلاح می شود؛ دشمن متوجه شد اگر برای جامعه، امیری نظیر معاویه درست کند، مردم دنباله روی آن خواهد شد.  

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه دشمن به جای مردم، خواص را تحت نظر قرار می دهد و آنها را خراب می کند اظهار داشت: مردم می خواستند در صحنه های سیاسی به برخی افراد رای ندهند؛ همین مردم هم به رجایی رای دادند و هم به بنی صدر، اما دود انتخاب بنی صدر در چشم خودمان رفت و می خواستیم درست انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر دشمن از کار شما راضی بود به کار خود شک کنید»، اظهار داشت: امروز آمریکا از اقدامات و نماز جمعه آل سعود بسیار راضی است چرا که کاری به کسی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن نسبت به عزاداری که در آن برائت از استکبار نباشد کاری ندارد، گفت: دشمن حتی عزاداری بی خاصیت هم تبلیغ می کند.

این محقق حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعد از رحلت نبی مکرم اسلام شاهد فعالیت دو نوع اسلام بودیم، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی براساس سلیقه خدا، پیامبر، ائمه معصومین(ع) و فقها بود اما اسلام دیگری نیز براساس تئوری دشمنان و بر مبنای سلیقه نفس، مردم غیرمتدین و دشمن اسلام شکل گرفت.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا افزود: اسلامی که براساس سلیقه خدا، پیامبر و ائمه معصومین(ع) باشد حمایت و شفاعت در دنیا، برزخ و قیامت خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه وحدت به معنای عدم جسارت به فریقین است، گفت: البته وحدت بدین مفهوم نیست که اعتقادات خود را با استدلال نگوییم.

*علی(ع) از حکومت گذشت اما از اسلام نگذشت

وی افزود: بعد از خلیفه دوم، شورای شش نفره انتخاب خلیفه، در ابتدا به سراغ حضرت علی(ع) آمدند و گفتند به توی رای می دهیم، اما به شرطی که به کلام خدا، نبی مکرم اسلام و به سنت دو خلیفه اول و دوم عمل کنی؛ حضرت علی(ع) هم فرمود به کلام خدا و پیامبر(ص) عمل می کنم، اما دلیلی ندارد در هر مسئله ای که سنت خلیفه اول و دوم منطبق با کلام خدا و پیامبر(ص) نیست، عمل کنم.

این محقق حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت علی(ع) از حکومت گذشت ولی از سنت خدا و پیامبر(ص) نگذشت، اظهار داشت: دین ما براساس نظرات امیرالمومنین(ع) است اما آن شورا رفتند سراغ خلیفه سوم که سنت خلیفه اول و دوم را پذیرفت؛ براین اساس برخی ها نمی توانند قسم بخورند به هرچه دارند عمل می کنند طبق کلام خدا و پیامبر(ص) باشد چرا که خلیفه آنها قبول کرده، احتمالا به نظر کسانی عمل می کند که نظر خدا و نبی مکرم اسلام نیست.         

این کارشناس برنامه های معارفی صداوسیما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه خداوند در روز قیامت به شیطان اجازه دفاع می دهد، ابراز داشت: شیطان می گوید هرچه خداوند به شما وعده داده بود صحیح بود و هرچه من گفتم اشتباه بود و امروز من را ملامت نکنید و خودتان را ملامت کنید.

*کارنامه آمریکا سراسر بدعهدی است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به جدال اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، گفت: آمریکا در مقاطع مختلف تاریخی همراه با انگلیس در انقلاب مشروطه و کودتای 28 مرداد خیانت کرد؛ در نهضت انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از شاه حمایت و در هشت سال دفاع مقدس خیانت کرد.

*بدعهدی آمریکا را رهبری هشدار داده بود

وی افزود: کسانی که مذاکره داشتند، می گویند آمریکا در حال بدعهدی است در حالی که این هشدار را مقام معظم رهبری 5 سال قبل فرموده بود که آمریکا بدعهد است و به آن اعتماد نکنید؛ شیطان که خوش قول نیست و بدعهد است؛ چرا ما باید اسلام خود را براساس سلیقه او تنظیم کنیم.      

*دشمن، اسلام پوشالی مقابل اسلام ناب قرار داده است

رئیس موسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: دشمن 1400 سال است که این روند را تکرار می کند و نمی تواند از مقابل به اسلام ناب ضربه بزند اما اسلام پوشالی درست می کند و آن را مقابل ما قرار می دهد.

*بعضی از اصحاب فتنه هنوز در ضلالت هستند

این محقق حوزه علمیه در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران در ماه های رمضان، محرم، صفر، ایام اعتکاف و پیاده روی اربعین در مسیر سلیقه خدا و پیامبر(ص) هستند، اظهار داشت: آمار شاخصه های مختلف جامعه از جمله طلاق و فساد نشان می دهد در سایر ایام سال مطابق سلیقه خدا و پیامبر(ص) نیستیم و این مسئله نوعی سرگردانی است که بسیار خطرناک می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه مردم کوفه به دلیل سرگردانی مردود شدند، اظهار داشت: بعضی از اصحاب فتنه با تذکرات مقام معظم رهبری متنبّه شدند و توبه کردند اما با وجود اینکه 7 سال از فتنه 88 می گذرد، هنوز برخی افراد به ضلالت خود باقی هستند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha